کمربند بدون سگک

راحت ترین کمربند دنیا

فرچه سر دریلی تحولی در شستشو نظافت

همه بانوان و آقایان در طول زندگی درگیر تمیز کردن سطوح مختلف در بیرون و داخل خانه بوده که واقعا انرژی بسیار زیادی را از اشخاص می گیرد. فروشگاه اینترنتی تک سبد محصول فوقالعاده ای را برای شما معذرفی می نماید که دیگر به انرژی زیاد شما نیاز نداشته و در عین حال تمیزی و شستشوی غیر قابل باوری را به شما می بخشد

ست برس سر دریلی فرچه هایی است که به جای استفاده از انرژی دست به سر دریل متصل شده و با استفاده از انرژی چرخش دریل چرخیده و تمیزی بی نظیری را برای انواع سطوح ارایه می نماید.

 

 

 

 

 

 

 

برای مشاهده اطلاعات بیشتر و خرید کلیک کنید

 اطلاعات بیشتر و خرید

 

 

این ست شامل سه عدد برس نرم،  متوسط و  زبر می باشد. برس نرم، قطر 7 سانتی متر و مناسب برای مبلمان حساس و صندلی، داخل خودرو و داشبورد، لوازم چرمی، سطوح شیشه ای و پولیش کفش می باشد. برس متوسط دارای جنس مو نایلون، قطر 7 و مناسب برای موکت، فرش، کاناپه، سنگ و سرامیک، کابینت و سینک، رینگ و لاستیک، حمام و جکوزی، آشپزخانه و شیر آلات می باشد. برس زبر دارای جنس مو نایلون مناسب برای سطوح بیرونی، سنگ، آجر و بتن، ماشین آلات، اجاق های صنعتی، تنور و کوره و فضاهای بسیار کثیف می باشد.با داشتن این سه سری، می توانید خانه و محل کار خود را برق انداخته و دریل خود را تبدیل به یک دستگاه نظافت نمایید. این فرچه ها نیاز به انواع برس تمیز کننده را بر آورده می سازد.

 

 

مشخصات

برند و مدل برند تی اس TS
تعداد فرچه 3 عدد فرچه نرم، متوسط و زبر
قابل اتصال به انواع دریل شارژی و برقی
جنس پلاستیک فشرده با جنس مو نایلون
ابعاد هر برس دارای قطر 7 سانتی متر
وزن هر فرچه 266 گرم
سایر برس نرم مناسب برای مبلمان حساس و صندلی، داخل خودرو و داشبورد، لوازم چرمی، سطوح شیشه ای و پولیش کفش می باشد. برس متوسط مناسب برای موکت، فرش، کاناپ، سنگ و سرامیک، کابینت و سینک، رینگ و لاستیک، حمام و جکوزی، آشپزخانه و شیر آلات می باشد. برس زبر مناسب برای سطوح بیرونی، سنگ، آجر و بتن، ماشین آلات، اجاق های صنعتی، تنور و کوره و فضاهای بسیار کثیف می باشد.

 

۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
معرفی یک کمربند بسیار راحت و عالی برای خانم ها و آقایان تولید ایران
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان